اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

 

سؤال7

 

سرفصل : اعتراف علمای اهل سنت به اینکه آیه "انما ولیکم الله" در شأن امیرالمؤمنین علی علیه السلام است

*** 

متن سؤالمخالفین جواب بدهند: خودتان می دانید و علمایتان هم اعتراف کرده اند که آیه شریفه :  " انما ولیکم الله و رسوله و الذین آمنوا الذین یقیمون الصلاة و یؤتون الزکوة و هم راکعون"  بالصراحة اعلام می کند که ولی مؤمنین آن مؤمنی ست که در حال رکوع زکات به فقیر داده است و به با روایات متواتری که در کتب مسلمین آمده است مقصود از آن مؤمن علی بن ابی طالب علیه السلام است پس چرا با این حساب شما به دنبال عمر و ابابکر رفته اید؟ آیا این عین گمراهی نیست؟ تبعیت نکردن از فرامین الهی و نبوی چه عواقبی را به دنبال دارد؟

 

جویندگان حق برای دیدن مستند و ریز سؤال به ادامه مطلب بروند:

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط س.ع.م

سؤال8 

سرفصل :اقرار عمر و ابوبکر به برتری امیرالمؤمنین علی علیه السلام بر خودشان علماً و عملاً در کتب اهل سنت

 *** 

اما سؤال : اهل سنت جواب بدهند :  در کتب خودتان به تواتر اعتراف کرده اید که خلفایتان از امیرالمومنین علی علیه السلام پایین ترند و به اعتراف خود ابوبکر و عمر اگر امیرالمؤمنین نبود او هلاک می شدند و  آنها وابسته به حضرت علی  علیه السلام  بوده اند  . خلاصه آنکه عمر و ابوبکر به اعتراف خودتان و خلفایتان پایین تر و مرجوحند و  امیرالمومنین علی  علیه السلام راجح و افضل است. این جا دو اشکال وارد است:

1. تا وقتی ارجح است چرا از مرجوح که همان عمر و ابوبکرند تبعیت می کنید؟
2. چرا خلفایتان با آنکه میدانستند  امیرمومنان علی علیه السلام از آنها بالاتر است خلافت را غصب نموده  و چرا شما از چنین خلفایی تبعیت می کنید؟

جویندگان حق برای دیدن مفصل اشکال به ادامه مطلب بروند:



ادامه مطلب...
ارسال توسط س.ع.م

 ((شهادت یگانه یاور مولا امیرالمؤمنین علیه السلام ام ابیها حضرت صدیقة کبری ، فاطمة الزهرا سلام الله علیها را به محضر مبارک حضرت حجة بن الحسن المهدی ارواحنا فداه تسلیت عرض می نماییم .))

لعن الله قاتلی فاطمة الزهراء سلام الله علیها




ارسال توسط س.ع.م